netwerk profiel:
Promuse & Headstrong HabitsPromuse & Headstrong Habits
Promuse en Headstrong Habits hebben de handen in een geslagen om ervoor te zorgen dat door inzet van de juiste online marketing kanalen musea kunnen uitdragen wie ze zijn en wat voor soort exposities ze hebben.

Headstrong Habits is een bedrijf dat een speelplaats is voor eigenzinnige ideeën. Ideeën met als basis een online gedachte die zich ook off line kunnen, mogen en soms moeten afspelen.
Vooral in de museale wereld is het meer dan ooit belangrijk om ook via het Internet de interesse voor exposities op te wekken, bezoekers te trekken en ze geboeid te houden.
Mits goed ingezet kan er met een redelijk klein budget een doelgroep bereikt worden die geïnteresseerd is in jouw tentoonstelling.

Het Facebook effect
Headstrong Habits doet een oproep aan alle musea deel te nemen aan het Facebook effect: Laat je fans over je praten!

Online Marketing en in het bijzonder Social Media, je kunt er als organisatie anno 2012 niet meer omheen.
De Internet revolutie ontwikkelt zich voort en met een paar kleine aanpassingen kun je met je organisatie weer helemaal bij zijn. In Nederland kwamen we rond 1990 in aanraking met het Internet zoals wij het nu kennen.

Nu ± 22 jaar later kunnen we kunnen elkaar razendsnel korte berichtjes sturen via Twitter, wat je leuk of niet leuk vindt posten op Facebook, je vakantiefoto's posten op Tumblr, op Spotify je eigen playlist opstellen of je eigen filmkanaal beginnen op Youtube of Vimeo.

Wellicht klinken enkele, zoniet al deze Social Media platformen, je bekend in de oren. Allen behoren zij tot de meest populaire Social Media platformen die er nu zijn.

Expertise
Bij Headstrong Habits loopt ruim 12 jaar ervaring rond, met ervaring op vrijwel alle gebieden van het online marketing spectrum.

Met als laatste een sterke focus op Facebook. Facebook telt in Nederland ruim 6 miljoen gebruikers en wereldwijd ruim 800 miljoen gebruikers.

Kortom: wil je als organisatie je Sociale kant laten zien dan word je aanwezigheid op Facebook wel zo gewaardeerd. Tenslotte draait het in een Web 2.0-wereld er allemaal om dat je over de zaken kan meepraten.

En hiermee bedoelen we echt meepraten en niet de gebruikelijke maandelijks of halfjaarlijkse nieuwsbrief die voor 75% uit oud nieuws bestaat.

Headstrong Habits helpt je je digitale communicatie helder te krijgen en maakt je connected krijgen met je doelgroep / fans.

Samengevat is Headstrong Habits
- voorstander van korte lijnen
- pro actief meedenken
- resultaatgericht denken / onder de streep mentaliteit
- gedreven
- en vooral geen blabla.

Voor meer informatie kunt je contact opnemen met
Amanda Vollenweider / www.promuse.nl
Giovanni Doesburg / www.headstronghabits.com